O nás

Všeobecné obchodní podmínky

 

  1. Úvodní ustanovení
    1. Poskytovatel

Poskytovatelem se rozumí společnost: Autoškola Petr Kohout, IČ: 64293092,

sídlo: Slunečná 300, Řícmanice, 664 01, (dále jen „Poskytovatel“),

email: autoskola-petrkohout@seznam.cz 

    1. Objednatel

Objednatelem se rozumí každá osoba, která uzavře s Poskytovatelem smlouvu o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“), které spočívají ve výcviku Objednatele jako žadatele o řidičské oprávnění nebo zdokonalování jeho řidičských schopností, pro které již má platné řidičské oprávnění, a to v objednaném rozsahu (dále jen „Služba“). Poskytovatel při poskytování Služby neodpovídá za její výsledek.

1.3 Obecná ustanovení

1.3.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti Poskytovatele a Objednatele vzniklé v souvislosti nebo na základě Smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Objednatelem. Objednatel je povinen dodržovat pokyny Poskytovatele vč. aktivního rezervování si jízd praktického výcviku u učitele praktického výcviku. Objednaný kurz musí být ze strany Objednatele absolvován nejpozději do jednoho roku od uzavření Smlouvy, jinak Smlouva uplynutím této doby zaniká a Poskytovatel již Službu dále poskytovat nebude.

1.3.2 Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Ve Smlouvě lze sjednat ustanovení odchylná od Obchodních podmínek, přičemž taková ujednání mají přednost před ustanoveními Obchodních podmínek.

1.3.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo Obchodní podmínky měnit či doplňovat. Tím nejsou dotčeny smluvní vztahy vzniklé před účinností takových změn či doplnění.

1.3.4 Právní vztahy Poskytovatele a Objednatele výslovně neupravené těmito Obchodními podmínkami se řídí zákonem č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel, ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,

1.3.5 Poskytovatel se zavazuje poskytovat Službu v plném rozsahu a v souladu s požadavky stanovenými zák. č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel, ve znění pozdějších předpisů. Poskytovatel se současně zavazuje vést výuku dle podmínek stanovených v Obchodních podmínkách a Smlouvě.

1.3.6 Objednatel je povinen dodržovat veškeré povinnosti pro něj vyplývající z těchto Obchodních podmínek.

2. Smlouva

2.1 Uzavření Smlouvy

2.1.1 Smlouva může být mezi Poskytovatelem a Objednatelem uzavřena na základě odeslání vyplněného objednávkového formuláře na konkrétní Službu (kurz) Objednatelem, a to přes webové stránky Poskytovatele www.autoskolakohout.cz (dále jen „Webové stránky”). K uzavření Smlouvy dojde okamžikem doručení e-mailu s potvrzením objednávky do e-mailové schránky Objednatele. Přílohou potvrzení objednávky je aktuální znění Obchodních podmínek. Smlouvu lze uzavřít i osobně.

2.2 Druhy nabízených kurzů – aktuální seznam kurzů nabízených Poskytovatelem se včetně jejich popisu nachází na Webových stránkách.

2.3 Obecné podmínky poskytování Služby

2.3.1 Poskytovatel bude Službu poskytovat řádně a včas s vynaložením veškeré profesionální péče. Při poskytování Služby je Poskytovatel povinen postupovat v souladu s relevantními právními předpisy.

2.3.2 Služba je poskytována v čase dle možností Poskytovatele s přihlédnutím k preferencím Objednatele.

2.3.3 Objednatel je povinen se účastnit výuky v termínech stanovených Poskytovatelem pro poskytování Služby. Porušení tohoto ustanovení, byť jen jednou, se považuje za závažné porušení povinností Objednatele.

2.3.4 Objednatel je povinen se řídit pokyny Poskytovatele týkajícími se získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel. Porušení tohoto ustanovení se považuje za závažné porušení povinností Objednatele.

2.3.5 Objednatel je povinen zajistit Poskytovateli veškerou součinnost potřebnou k poskytování Služby na základě Smlouvy.

2.3.6 Vyučovací hodina (teorie i praktického výcviku) trvá 45 minut.

2.3.7 Přidělený učitel praktického výcviku (jízd) čeká na určeném místě pro zahájení předmětné jízdy s Objednatelem vždy max. 15 min. Místo pro zahájení jízdy určuje vždy přidělený učitel praktického výcviku.

2.3.8 Objednatel může zrušit jízdu praktického výcviku nejméně 24 hodin před jejím domluveným zahájením.

2.3.9 V případě kurzu kondičních jízd nebo parkování se Poskytovatel zavazuje umožnit Objednateli absolvovat počet vyučovacích hodin praktického výcviku (jízd), který si objednal v rámci Objednávky. Pokud se Objednatel nedostaví na jakoukoliv domluvenou jízdu či jízdu včas v souladu s odst. 2.3.8 Obchodních podmínek nezruší, tak daná jízda propadá, tzn. Objednatel nemá nárok na náhradní jízdu.

2.3.10 Učitel praktického výcviku může z důvodu neznalosti práv a povinností vyplývajících ze zák. č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, Objednatelem, přerušit praktický výcvik do doby, kdy Objednatel nabude znalosti požadované pro úspěšné složení závěrečné zkoušky z teorie, která je jednou z podmínek pro získání řidičského průkazu příslušné skupiny.

2.3.11 Objednatel odpovídá za správnost a pravost všech dokumentů, které předkládá Poskytovateli v průběhu poskytování Služby. Předloží-li Objednatel Poskytovateli chybný či nepravý dokument, příp. sdělí-li Poskytovateli jakoukoliv nepravdivou informaci, která je podstatná pro poskytování Služby, tak se dopustí závažného porušení povinností Objednatele.

2.3.12 Objednatel nesmí být při teoretické výuce či praktickém výcviku pod vlivem alkoholu či jiných návykových látek. Má-li učitel teorie či praktického výcviku podezření, že je Objednatel pod vlivem alkoholu či jiné návykové látky, tak je oprávněn po Objednateli požadovat, aby podstoupil příslušný test na potvrzení či vyvrácení tohoto podezření. Odmítne-li Objednatel absolvování daného testu nebo vyjde daný test pozitivní, tak:

  • je učitel oprávněn ukončit výuku teorie či praktický výcvik Objednatele,
  • se tímto Objednatel dopustí závažného porušení povinností Objednatele, pročež je Poskytovatel oprávněn vypovědět Smlouvu, a dále
  • je Objednatel povinen uhradit Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každou vyučovací hodinu, které se měl daný den zúčastnit, a to do 5 dnů od obdržení písemné výzvy k úhradě smluvní pokuty.

2.3.13 Objednatel je povinen při praktickém výcviku používat vhodnou obuv, která zejména negativně neovlivňuje citlivost ovládání pedálu a tím neohrožuje bezpečnost výcviku (provozu vozidla). Obuv je vhodná, pokud je pevná, plná, pohodlná a s rovnou podrážkou, která umožňuje volný pohyb chodidla. Nevhodná obuv je zejména otevřená obuv, obuv, která pevně fixuje kotník a omezuje jeho přirozený pohyb, a dále obuv s podpatkem jakékoliv výšky. Nebude-li mít Objednatel vhodnou obuv, tak je učitel praktického výcviku oprávněn odmítnout realizovat praktický výcvik (příslušnou jízdu). Pokud Objednatel poruší povinnost dle první věty tohoto odstavce, tak je Objednatel povinen uhradit Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každou vyučovací hodinu praktického výcviku, které se měl v daný termín zúčastnit, a to do 5 dnů od obdržení písemné výzvy k úhradě smluvní pokuty.

2.4 Specifické podmínky poskytování Služby spočívající ve výcviku Objednatele jako žadatele o řidičské oprávnění

2.4.1 Před zahájením teoretické výuky je Objednatel povinen předat Poskytovateli vyplněnou žádost o přijetí k výuce a výcviku a posudek o zdravotní způsobilosti vydaný praktickým lékařem Objednatele. Jakoukoliv změnu zdravotního stavu, která může mít vliv na jeho způsobilost k řízení vozidla, je Objednatel povinen bez zbytečného odkladu sdělit Poskytovateli a současně mu předložit veškeré relevantní dokumenty, které si Poskytovatel vyžádá.

2.4.2 Rozpis výuky teorie obdrží Objednatel od lektora.

2.4.3. Před první jízdou praktického výcviku musí Objednatel absolvovat výuku teorie.

2.4.4. Průkaz žadatele bude sloužit k zaznamenání absolvované výuky.

2.4.5 Poskytovatel se zavazuje umožnit Objednateli ukončení sjednaného kurzu v časovém limitu uvedeném u daného typu kurzu výše v Obchodních podmínkách. Pokud se Objednatel nedostaví na jakoukoliv domluvenou jízdu či jízdu včas v souladu s odst. 2.3.8 Obchodních podmínek nezruší, tak se Poskytovatelem garantovaný časový limit ukončení kurzu o přiměřenou dobu prodlužuje. Tento časový limit se počítá od první jízdy praktického výcviku.

2.4.6 Po poslední jízdě praktického výcviku si Objednatel domluví termín závěrečné zkoušky. Termín zkoušek přiděluje Poskytovateli Městský úřad Šlapanice a ze strany Poskytovatele není možné do jejich plánování a přidělování termínů zasahovat. Čekací doba pro přidělení termínu závěrečné zkoušky není již součástí časového limitu kurzu.

2.4.7 V případě, že se Objednatel z jakéhokoliv důvodu nemůže dostavit na domluvený termín závěrečné zkoušky, tak je povinen tuto skutečnost oznámit Poskytovateli nejpozději 76 hodin před zahájením zkoušky. Pokud se Objednatel k závěrečné zkoušce bez výše specifikovaného řádného oznámení nedostaví, tak se Objednatel zavazuje Poskytovateli uhradit smluvní pokutu ve výši 2.000 Kč, a to do 5 dnů od obdržení písemné výzvy k úhradě smluvní pokuty. Poskytovatel si vyhrazuje právo neuskutečnit další zkoušku z odborné způsobilosti do okamžiku uhrazení výše uvedené smluvní pokuty.

2.4.8 V případě předčasného ukončení kurzu vrátí Poskytovatel Objednateli poměrnou část Odměny, která odpovídá nevyužité části Služby. Pro výpočet vrácené poměrné části Odměny se od Odměny odečte Poplatek uvedený v ceníku. Poskytovatel se zavazuje vrátit Objednateli tuto poměrnou část odměny do 14 dnů od uzavření dohody o ukončení kurzu. Poskytovatel i Objednatel může bez udání důvodu kurz ukončit.

2.4.9 Poskytovatel a Objednatel výslovně sjednávají, že Poskytovatel neodpovídá za újmu, která vznikne Objednateli při výuce nebo výcviku, popřípadě v souvislosti s nimi, v důsledku neplnění povinností a neuposlechnutí pokynů učitele.

2.4.10 Poskytovatel a Objednatel výslovně sjednávají, že Poskytovatel neodpovídá za újmu, která vznikne Objednateli při výuce nebo výcviku, popřípadě v souvislosti s nimi, která nebyla způsobena zaviněným porušením právních povinností Poskytovatele nebo jeho zástupce.

2. 4. 11 Objednateli se doporučuje, aby si pro účely absolvování výuky a výcviku sjednal pojištění pro případ úrazu, který si může přivodit zejména v důsledku nezvládnutí řízení výcvikového vozidla, a dále pojištění odpovědnosti za škodu, kterou může způsobit na majetku Poskytovatele nebo třetích osob.

3. Platební podmínky

3.1. Objednatel se zavazuje Poskytovateli zaplatit za poskytování Služby na základě Smlouvy odměnu ve výši, která je uvedená na Webových stránkách u Objednatelem vybraného kurzu (dále jen „Odměna“).

3.2. Odměnu je možné uhradit v plné výši:

  • v hotovosti
  • online výběrem preferované platební metody přes platební bránu Comgate.

3.3. Odměnu lze rozložit na splátky pouze úhradou přes platební bránu Comgate. V případě úhrady na splátky se tyto obchodní podmínky nevylučují, ale připojují se k obchodním podmínkám společnosti Comgate.

3.4. Odměna musí být uhrazena nejpozději v den první hodiny praktického výcviku.
Při prodlení s úhradou je Poskytovatel oprávněn pozastavit výuku.

3.5. Odměna za doporučení nového žáka

3.5.1 Poskytovatel se zavazuje poskytnout absolventovi Autoškoly Petr Kohout (dále jen „Doporučitel“) jednorázovou peněžitou odměnu ve výši 1000Kč za doporučení nového žáka, který se na základě tohoto doporučení přihlásí do kurzu, uhradí školné v plné výši a řádně kurz ukončí.

3.5.2 Nárok Doporučitele na vyplacení odměny vzniká okamžikem splnění všech podmínek uvedených v odstavci 3.5.1. tohoto ustanovení.

3.5.3 Vyplacení odměny je podmíněno tím, že Doporučitel uplatní svůj nárok výslovnou písemnou žádostí zaslanou na e-mailovou adresu autoskola-petrkohout@seznam.cz .

3.5.4 Žádost dle odstavce 3.5.3 je nutno uplatnit nejpozději do 3 měsíců ode dne řádného ukončení kurzu doporučeným žákem; neuplatní-li Doporučitel nárok v této lhůtě, právo na vyplacení odměny zaniká.

3.5.5 Odměna bude vyplacena bezhotovostním převodem na bankovní účet doporučitele, a to do 30 dnů od doručení žádosti o její vyplacení.

3.5.6 Poskytovatel je oprávněn vyplacení odměny odmítnout v případě, že nebyly splněny podmínky stanovené tímto ustanovením nebo došlo k jejich zneužití.

4. Ostatní

4.1 Obecné

4.1.1 Smlouva je uzavřena vždy na dobu určitou, a to do jednoho roku od okamžiku uzavření Smlouvy. Objednatel je tedy povinen dokončit sjednaný kurz ve lhůtě dle první věty. Výše uvedené ustanovení nemá vliv na nárok Poskytovatele na úhradu Odměny, a to i když neposkytne Objednateli Službu dle Objednávky v celém rozsahu, s výjimkou situace, kdy nebude Služba v době platnosti Smlouvy poskytnuta výlučně z důvodů na straně Poskytovatele.

4.1.2 V případě, že jsou vzájemná práva a povinnosti Objednatele i Poskytovatele vzniklá v souvislosti se Smlouvou vypořádána před uplynutím doby dle odst. 4.1.1 Obchodních podmínek (zejména jejich splněním), tak platnost Smlouvy končí tímto okamžikem, tzn. před uplynutím výše uvedené doby.

4.1.3 Poskytovatel je oprávněn Smlouvu písemně vypovědět v případě závažného porušení povinností Objednatele či bude-li zdravotní stav Objednatele vylučovat úspěšné dokončení Služby ve lhůtě dle odst. 4.1.1 Obchodních podmínek. Výpověď je účinná dnem jejího doručení Objednateli. V případě výpovědi Smlouvy není Poskytovatel povinen vrátit Objednateli žádnou část Odměny.

4.1.4 Objednatel není oprávněn jakoukoliv pohledávku vyplývající ze Smlouvy postoupit na třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele.

4.1.5 Doručování veškerých písemností se provádí na adresu uvedenou v Objednávce. Pokud Objednatel uvede kontaktní adresu, tak Poskytovatel zasílá veškeré listiny primárně na tuto adresu. V případě změny kontaktních údajů, je Objednatel povinen bez zbytečného odkladu Poskytovatele o této změně písemně informovat.

4.1.6 V případě doručování jakékoliv písemnosti v souvislosti se Smlouvou, se při nepřevzetí písemnosti při doručování a jejím následném uložení na poště považuje za okamžik doručení 10. den od uložení na poště. V případě vrácení písemnosti zpět odesílateli bez předešlého uložení na poště se považuje za okamžik doručení 10. den od vrácení písemnosti odesílateli.

4.1.7 Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Objednateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Objednatel sám, přičemž Poskytovatelem nejsou účtovány náklady nad rámec základní sazby poskytovatele komunikačních služeb Objednatele.

4.1.8 Případnou opravu chyb učiněných Objednatelem při sepisování objednávky lze učinit na základě žádosti zaslané Poskytovateli.

4.2 Dárkové poukazy

4.2.1 Koupené dárkové poukazy na Služby či některou ze Služeb je možné ze strany kupujícího postoupit na třetí osobu, která následně uzavře s Poskytovatelem Smlouvu.

4.2.2 Dárkové poukazy Poskytovatele mají platnost 1 rok od jejich koupě, přičemž je nutné v této lhůtě objednat u Poskytovatele příslušný kurz.

4.2.3 Článek 6 Obchodních podmínek se uplatní i ve vztahu ke koupi dárkových poukazů Poskytovatele.

4.2.4 Odst. 2.1.1 Obchodních podmínek se použije přiměřeně i pro uzavření kupní smlouvy na nákup dárkových poukazů Poskytovatele.

5. Reklamace

5.1. Objednatel má právo uplatnit u Poskytovatele reklamaci vadného plnění Poskytovatele, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 6 měsíců od předmětného plnění Poskytovatele. Nevytkl-li Objednatel vadu včas a namítne-li Poskytovatel opožděné vytknutí, soud Objednateli práva z vadného plnění nepřizná.

5.2 Pokud je vada plnění odstranitelná, tak může Objednatel žádat náhradní plnění anebo přiměřenou slevu z Odměny.

5.3 V případě, že není možné vadu plnění odstranit a tato představuje překážku řádného využití Služby, tak může Objednatel odstoupit od Smlouvy, anebo žádat přiměřenou slevu z Odměny.

5.4 Reklamaci plnění Poskytovatele lze uplatnit osobně na pobočce Poskytovatele, poštou nebo emailem na adrese autoskola-petrkohout@seznam.cz. Poskytovatel na základě uplatnění reklamace vystaví Objednateli písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jakým způsobem vyřízení reklamace Objednatel požaduje.

5.5 Poskytovatel rozhodne o reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od obdržení reklamace, pokud se Poskytovatel s Objednatelem nedohodnou na delší lhůtě. Po marném uplynutí této lhůty má Objednatel stejná práva, jakoby se jednalo o podstatné porušení Smlouvy.

5.6 Po vyřízení reklamace vydá Poskytovatel Objednateli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace vč. případného písemného odůvodnění zamítnutí reklamace.

6. Poučení spotřebitele

6.1.1 Spotřebitel je oprávněn odstoupit od Smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy. Po uplynutí této lhůty již spotřebitel nemůže od Smlouvy odstoupit či ji jinak jednostranně ukončit, pokud obchodní podmínky nestanoví v konkrétním případě jinak.

6.1.2 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od Smlouvy informovat Poskytovatele formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo emailem). Spotřebitel může použít tento vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy, není to však jeho povinností. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od Smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od Smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

6.1.3 Pokud Spotřebitel odstoupí od Smlouvy, je Poskytovatel povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu došlo příslušné oznámení o odstoupení od Smlouvy, všechny platby, které od Spotřebitele obdržel, vrátit. Pro vrácení plateb Poskytovatel použije stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce.

6.1.4 Pokud Spotřebitel požádal, aby poskytování Služeb začalo během lhůty pro odstoupení od Smlouvy, tak je povinen zaplatit Poskytovateli částku úměrnou rozsahu poskytnutých Služeb do doby, kdy Poskytovatele informoval o odstoupení od Smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem Služeb stanoveným ve Smlouvě. Po poskytnutí celé Služby ve lhůtě pro odstoupení od Smlouvy nemůže Spotřebitel od Smlouvy odstoupit.

6.1.5 Spotřebitel má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze Smlouvy. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

6.1.6 Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh Spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s Poskytovatelem vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy Spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u Poskytovatele poprvé.

6.1.7 Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

6.1.8 Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

6.1.9 Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

7. Ochrana osobních údajů

7.1.1 Jak Poskytovatel zpracovává osobní údaje Objednatele je popsáno na Webových stránkách v části „Ochrana osobních údajů“.

8. Závěrečná ustanovení

8.1.1 Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak se vztah Objednatele a Poskytovatele řídí českým právním řádem. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

8.1.2 Vzájemné spory mezi Poskytovatelem a Objednatelem řeší obecné soudy.

8.1.3 Poskytovatel bude uchovávat záznam o uzavření Smlouvy, avšak Objednateli k němu nebude umožněn přístup.

8.1.4 Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.9.2025. Aktuální znění Obchodních podmínek je možné najít na Webových stránkách – www.autoskolakohout.cz.Podmínky ochrany osobních údajů

Základní ustanovení

I. Obecná část:

1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Autoškola Petr Kohout, IČ:64293092, se sídlem Slunečná 300, Řícmanice (dále jen: „správce“).

2. Kontaktní údaje správce jsou:

Adresa: Slunečná 300, Řícmanice, 664 01, Email: autoskola-petrkohout@seznam.cz, Telefon: +420 608 713 793

3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

5. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů.

6. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

7. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

II. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:

a) plnění smlouvy mezi Vámi a správcem

b) oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) 

c) Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

2. Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit.

3. Zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

4. Ze strany správce nedochází / dochází k automatickému individuálnímu rozhodování. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

5. Doba uchovávání údajů

6. Správce uchovává osobní údaje

a) po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).

b) po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu,  jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

7. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

7.1 Příjemci osobních údajů jsou osoby:

a) podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,

b) zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu

c) zajišťující marketingové služby.

7.2 Správce nemá / má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.

 III. Vaše práva:

1. Za podmínek stanovených v GDPR máte:

a) právo na přístup ke svým osobním údajům 

b) právo opravu osobních údajů, popřípadě omezení zpracování

c) právo na výmaz osobních údajů

d) právo vznést námitku proti zpracování

e) právo na přenositelnost údajů

f) právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce 

2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

IV. Podmínky zabezpečení osobních údajů

1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.

3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 V. Závěrečná ustanovení

1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.9.2025

Autoškola Petr Kohout

Image link
Napište nám

Nevíte si rady nebo máte nějaké otázky?

    Standardně odpovíme do: 1 dne

    Sledujte nás